már
18

 Üdvözlök Mindenkit, aki akarva-akaratlanul "idetévedt"! :)

Néhányan már ismerhettek innen-onnan, de nem árt néhány szóban bemutatkozni.

Szabó Rékának hívnak, 22 éves kaposvári lány vagyok és földrajzot tanulok a Szegedi Tudományegyetemen. Szerencsére jut időm a hobbijaimra: családommal, barátaimmal, cicáimmal, kutyáimmal töltöm az időmet.

Rajtuk kívül, ha időm engedi (de akkor is, ha az idő nem engedi) szívesen nézelődök, bámulom a kirakatokat, vásárolgatok, végigjárom a webáruházakat. Így mondhatni tisztában vagyok az árakkal, mi mennyit ér, ami ebben a világban már messze nem mindegy. 

Különösen imádom az ékszereket, választani is alig tudok közülük; sokat kaptam és én magam is rengeteget halmoztam fel az évek során. De ez legyen a legnagyobb bajom! :)

Ha ékszert veszek, szem előtt tartom az ár-érték-arányt. Javasolni tudom mindenkinek. Jól nézzétek meg, mielőtt magatokban bólintotok rá. Nem egyszer jártam már pórul, és az utána következő hiszti senkinek sem hiányzik. Persze véletlenek előfordulnak, amikor sem a vevő, sem az eladó nem veszi észre a hibát...

A sok rizsa után jöhet valami értelmes dolog is, hogy mi is a célom ezzel a bloggal.

Nemrégiben kezdtem bele ékszerek árusításába és úgy tervezem, hogy én magam is készítek ékszereket. Az egyik meghirdetett ékszernél egy kedves kommentelő adta az ötletet; és mivel régebben rendszeresen űztem az ékszerkészítők mesterségét egy leheletnyivel kevésbé profi stílusban. (Gondolok itt arra, hogy nincs sem ezüstkohóm, sem gyémántbányám :D ). 

A következőkben bemutatott ékszereket külön rendelem, mind újak, sosem viselte senki. Úgy vélem, hogy ezek még megfizethetőek, mégsem jár senki rosszul. (Ilyenkor gondolkodom el, hogy vajon mennyi lehet az előállítási költség és vajon hány embernek van rajta haszna...)

Néhány héten belül remélhetőleg már a saját készítésű, egyedi ékszerek is felkerülnek. Természetesen itt van kívánságműsor... Megmondod, hogy miből milyen kell és szinte bármilyen ékszert megszerzek (az elkészítésére nem biztos, hogy vállalkozom:) ).

A blog indításának ötletét egy közösségi oldalon lévő szegedi cserebere, adok-veszek csoport adta, így elsősorban ezt a blogot szegedieknek szánom. Nem tartom valószínűnek, hogy valaki kiadna annyit a szállítási költségért, hiszen megkockáztatom, hogy az többe kerül, mint maga az ékszer. Ennek ellenére szívesen látok minden érdeklődőt! :)

Remélem, hogy a sok hablaty ellenére végül elnyeri tetszéseteket ez az egész blogosdi, ékszeresdi, Rékásdi :)

Réka

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerek-nonstop.blog.hu/api/trackback/id/tr284324862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása