ápr
11

Ez a nyaklánc mondhatni "különleges", de nem a legjobb értelemben. Csak a fényképezés során vettem észre a hibáját. Az egyik kő a ragasztás során kicsit elcsúszott. Ez szemből nézve (tehát ha hordja valaki), nem látszik, csak oldalról, de akkor sem olyan szembetűnő. Mielőtt félreértené valaki, nem én csináltam:)

Viszont szerintem korrigálható a kő újraragasztásával. Ha a viselőjét zavarja, megcsinálja, én kész ékszerekhez nem szeretnék hozzányúlni. :)

A lánc hossza 45 cm, a medál 3,5 * 3,5 cm-es, a fülbevaló a kapocs nélkül 1 * 1,5 cm-es.

Az apró hiba miatt féláron adom, azaz: a fülbevaló 250 Ft, a nyaklánc 200 Ft, együtt 400 Ft.

Egyetlen. egyedi darab volt, nem készül belőle több.

lil4.jpglil3.jpglil2.jpglil1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerek-nonstop.blog.hu/api/trackback/id/tr554383401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása