jún
15

A minap egy papírboltban nézelődve apró csipeszeket pillantottam meg, gondolkodás nélkül meg is vettem, mert "olyan cukik" :) Később aztán rájöttem, hogy nem hiába, mert fel lehet dobni egy apró figurával és bizonyítottan alkalmas a jegyzetek összefogására, ajándéktasakok összecsíptetésére, hogy ne potyogjon ki belőle semmi, mire az ünnepelthez elér :)

Kísérleteztem fekete rózsával, de a képen nem igazán érvényesül, inkább csak egy fekete pacának tűnik...
Bármilyen figura rárakható, csak az a lényeg, hogy apró legyen. Ebből kifolyólag egy rózsacsokrot senki ne kérjen ezekre a 2,5 cm-es apróságokra :)

Ár: 50 Ft/db, 10 db rendelése esetén 40 Ft/db :)

A kívánságokkal forduljatok hozzám bátran a reka.sza@citromail.hu vagy a lettyelle@gmail.com címen. (A lettyelle-s címen nem én, hanem a kedves, csendes "üzlettársam", jóbarátnőm fog válaszolni). :)

45.jpg

44.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerek-nonstop.blog.hu/api/trackback/id/tr544590028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása