aug
21

3 gyönyörű szép Swarovski medált kaptam ma kézhez, amiket ezüstözött lánccal egészítettem ki. Igyekeztem több szögből lefényképezni, hiszen a fény esése miatt csalóka lehet :)

A képeket egyébként Casio Exilim EX-Z16-tal készítettem (most is és máskor is) és PhotoFiltre programmal kicsinyítettem.

Ár: 2000 Ft/nyaklánc (természetesen lánccal együtt). Aki bármi mást választ mellé, ingyen postázom (sima levélként, előreutalás esetén).

Egyetlen, egyedi darabok, a lepke már talált gazdát :)

swcsillag.jpg

swhold.jpg

swlepke.jpg

swössz.JPG

Itt pedig a pontosabb adatokat láthatjátok (a kristályok modell-számát, vl-borítást) és a gyártó képét az ékszerekről (amik nyilvánvalóan photoshoppos utómunka eredményei).

swspec.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerek-nonstop.blog.hu/api/trackback/id/tr874723262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása