sze
10

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy lány, aki egy hűtőmágnest és egy kulcstartót szeretett volna... Leült hát a számítógép elé és a szeme elé került egy e-mailcím, majd mintha bűbáj szállta volna meg, az ujjai a billentyűzetre tapadtak. Klikk-klikk, a levél tovaszállt a címzetthez... Sok rossz átok és akadály leküzdése után a kis csomag a postán landolt és tovább zötykölődik rögös utakon, amíg egyszer végül célhoz ér :)

Nem vagyok egy nagy regélő, inkább azt mesélem el, hogy hogy készült :)

A "Hogyan készült" c. műsort láthatjátok/olvashatjátok:

Vettem egy kis törtfehér gyurmát, meggyúrtam, kinyújtottam, méretre vágtam. 3 város (Kaposvár, Szekszárd, Szeged) végigjárása után végre találtam egy fénymásolószalont, ahol csaknem tökéletesre lefénymásolták a képeket. A képeken lévő festéket átvittem a gyurmára, pihentettem kb. 40 órát, közben adalékokkal kezeltem, hogy a festék rendesen átmenjen. Az adalék elpárolgott, úgyhogy egészségre ártalmatlan az egész. Persze nem kell megenni :D A következő lépésben megsütöttem, majd akril (porcelán) porral bevontam, utána csiszoltam, lyukat fúrtam a kulcstartóra, kialakítottam a szív és a téglalap formát, mágnest ragasztottam a szív hátuljára, végül lakkoztam és szárítottam 24 órát. :)
Persze a valóságban nem ment ilyen gördülékenyen, mert az első próbálkozásnál valami borzasztó lett a minőség (utána kezdtem el adalékot adni hozzá), a második és harmadik próbálkozásnál pedig odaégettem az anyagot, mivel itt Szegeden teljesen másképp süt a sütő, mint otthon, miért is ne... De a végére csak összejött :)
Még annyit, hogy a valóságban nem szemcsések a képek, mint amennyire itt tűnnek. :)

A hűtőmágnes: :)

CIMG3873.JPG

A kulcstartó: :)

CIMG3874.JPGA kulcstartó karikája nikkelezett!

Gabinak pedig köszönöm, hogy felhasználhattam a képeit! :)

Ha Te is szeretnél egyedi fényképes ékszert, kulcstartót, hűtőmágnes (egyszerűbb, ha azt írom, hogy mütyűrt :D ), a reka.sza@citromail.hu vagy a lettyelle@gmail.com címen, illetve a http://www.facebook.com/Lettyelle oldalon várom az üzeneted :)

(Az ár függ a mérettől, a fém tartozékok típusától és mennyiségétől, illetve a képek kidolgozottságától (rossz minőségű kép esetén nyilván nehezebb a dolgom). Figyelem: a képek minősége a festék átvitele során némiképp romlik.

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerek-nonstop.blog.hu/api/trackback/id/tr34765738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása