sze
13

Néhány referencia

Címkék: referencia | Szerző: Réka.sz | 5:22 pm

Nyilván vannak olyanok, akik tartanak attól, hogy az interneten átverik őket. Egyetértek, nem is kell feltétel nélkül megbízni mindenkiben. Sajnos engem is vertek már át, ráadásul egy "rendes", hivatalos ékszeres webáruház volt. Hosszú tortúra, e-mailezgetés, telfonálgatás után sem kaptam vissza a pénzem (kb. 6000 Ft-ot) és sajnos ékszert sem. Én ott be is fejeztem az ékszerrendelést. (Bosszúból legszívesebben megnevezném azt a webáruházat :D )
Itt döntöttem el, hogy az ékszereket magam szerzem be, egyedi úton, vagy pedig elkészítem.

Ezzel a poszttal az átveréstől való félelmet szeretném csökkenteni. Persze bárki mondhatja, hogy "neeem, én nem vagyok olyan, nem fogok átverni másokat", én ezt tartom is. Ha még sincs minden rendben, lehet reklamálni, nem tűnök el olyankor :)

De most rátérek a tárgyra, néhány válasz-email következik :)

04.jpg

03.jpg

02.jpg

05.jpg

06.jpg

09.jpg

08.jpg

019.jpg

07.jpg

018.jpg

013.jpg

010.jpg

012.jpg

011.jpg

014.jpg

01.jpg

015.jpg

016.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerek-nonstop.blog.hu/api/trackback/id/tr744771827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása