nov
27

Ki szereti a gumimacikat? :)

Az egyik humoroldalon (ahová néhány különleges, vicces ékszer képét is feltöltik) láttam gumimaci formájú nyakláncot. Első gondolatom: kell!

Így hát vettem egy csomag gumimacit mintának. Csak inspirációnak, hogy a forma tökéletes legyen :) Habár láttam egy két ékszerkészítő oldalán, hogy igazi gumimacit használnak, csak vastagon lelakkozzák. Szépek, szépek, az áttetszősége miatt főleg. (Inkább nem lógatnék a nyakamba igazi édességet). De szerintem a vidám színek, amiket használtam, pótolják az áttetszőség hiányát :)

A méretük egyébként pontosan akkora, mint egy átlagos gumimacit. Kérhető más színekkel, a kép csak egy minta :)

Tökéletes ajándék egy bohókás, vidám csajszinak Karácsonyra, vagy bármilyen alkalomra :)

Ár:
Fülbevaló: 700 Ft/pár
Nyaklánc: 1300 Ft/pár
Szettként: 1500 Ft

CIMG4336.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerek-nonstop.blog.hu/api/trackback/id/tr934930358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jenny.j 2015.05.26. 17:47:48

Szia mennyi lenne a házhoz szállítás ? :)
süti beállítások módosítása