már
19

Ezt a szettet - mondhatnám - az ínyenceknek ajánlom... Egyenesen Svájcból érkezett, engem azonnal elragadott az a csillogás. Nagy kár, hogy nem vagyok a szívecskés formák híve. Kérdezhetnétek, hogy akkor miért rendeltem? Na ez az...

A története az, hogy telefonon megkerestek, fényezték az ékszereiket, hogy jóval a bolti ár alatt eladják, nekem biztosan tetszeni fog. Ám legyen. (Nem volt olyan nehéz meggyőzni, mint ahogy itt sugallni próbáltam:) ).

A bökkenő csak annyi volt, hogy nem láttam előre, hogy milyenek az ékszereket, amiket bizonyos időközönként küldenek. Eddig hármat kaptam; de ez a legutóbbi szívecskés nem az én stílusvilágom. Ezért inkább megosztom Veletek:

Amit tudni kell róla: A nyaklánc 60 cm hosszú, a karkötő 20 cm, de mindkettő hossza állítható. Ezüstözöttek, de nem ezüst. A szett bolti ára 7900 Ft, ezt a bescannelt számlával bizonyítom.

A szett ára: 2000 Ft.

Egyszeri ékszerszett, nem lesz több ilyen.


 

Ha más nem is, de remélem, hogy a csillogása Nektek is tetszik annyira, mint nekem:)

Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerek-nonstop.blog.hu/api/trackback/id/tr174324903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása