már
22

Többen kérdezték, hogy ezeket én készítem-e és hiába mondtam rá nemet, a köztudatban mégis az él, hogy saját gyártmány :) Nem, nem saját munka, rendelésre készülnek, még csak nem is Magyarországon. Ennek ellenére ahogy elnéztem, szerintem meg tudnám csinálni, de a magyar árakat elnézve szerintem az anyagköltség sem lenne meg 500 Ft-ból.

Ezeket a karkötőket ugyan már láttátok, nincs közöttük új, de ez mégiscsak amolyan vérfrissítés: kivettem belőle azokat, amik már elkeltek.

Az ár még mindig 500 Ft, 2 rendelése esetén 800 Ft.

Készleten :)

14.jpg12.jpg13.jpg11.jpg10.jpg9.jpg8.jpg7.jpg6.jpg5.jpg3.jpg1.jpg

15.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerek-nonstop.blog.hu/api/trackback/id/tr934333810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása