ápr
4

Bagoly

Címkék: szeged bagoly ékszer olcsó nyaklánc bizsu | Szerző: Réka.sz | 7:01 pm

Többen érdeklődtetek, hogy lesz-e bagoly. Lett bagoly! :)

A kép egy kicsit csalóka a méret szempontjából; amikor megrendeltem és sem figyeltem. Ám ma, amikor megkaptam, meglepődtem, ugyanis nagyobb, mint amire számítottam.

Egy másik nyakláncnál is megesett már ez. A kedves vevő nem olvasta el a leírást, hogy mekkora is a medál, kisebbre számított, de úgy is tetszett neki. Itt ragadom meg az alkalmat, figyeljetek a méretre. Én sem szoktam erre különösebb figyelmet szentelni, de érdemes. :)

Az anyagról: nem ezüst, nem ezüstözött. Pontos meghatározása: "valamilyen fém" :D De szerintem nem mondok azzal újdonságot, hogy az itt lévő ékszerek nagy része bizsu. Persze volt már kivétel :)

Mint említettem, a baglyocska többetek kérésére érkezett, ám nem tudom, hogy mennyire nyeri el a tetszéseteket. Esetleg küldhettek képeket, hogy milyen ékszereket kerestek, eltekintve attól, hogy most baglyos vagy nem.

Ha már ennél a madárkánál tartunk, végeznék ez előzetes felmérést, hogy például érdekel-e titeket baglyos nyaklánc órával, vagy ugyanez katicabogárral. A sort folytathatnám, bármilyen kívánságot szívesen meghallgatok. :)

Visszatérve erre a konkrét nyakláncra... A méretekről: a medál hossza közel 10 cm, a szélessége valamivel kevesebb, mint 5 cm. A nyaklánc hossza 40 cm.

Az ára: 450 Ft.

Átmeneti készlethiány; kérlek e-mailben jelezz a rendelésért: reka.sza@citromail.hu

bagoly.jpg

A kép egy kicsit megtévesztő: a bagoly "nem tömött": az arca a szemeket és az orrát kivéve, illetve a hasán lévő szívszerű részek azok lyukak, a fémlemez nem egységesen tömött.

bagolykapocs.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerek-nonstop.blog.hu/api/trackback/id/tr984363921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása