máj
15

Egy valóságos kincset kaptam ma a kezeim közé. Hattyú, kristályokkal kirakva és egy nagy, lila, hihetetlenül csillogó swarovski szívvel.

A fényképezés során nem használhattam vakut, mert nem érvényesült volna a kristály színe, ezért sötétebb a háttér is. Egyébként szerintem a valóságban szebb, mint a képeken :)

A medál mérete 18 * 23 mm, a lánc hossza 40 cm.

Ára 1700 Ft. Azért olcsóbb, mint a boltokban, nem díszdoboz nélküli. Helyette a csomagolás egy simítózáras zacsi, benne egy dísztasakban. :)

 

UPDATE: felmerült egy kérdés, miszerint ez nem is Swarovski, hanem egy hamisítvány. Ehhez annyit fűznék hozzá, hogy én Swarovski ékszerként vettem, be is linkelem a megrendelőlapot és az adatokat, amiket az eladó közzétett.
Nyomatékosítanám, hogy nem érdekem senkit átverni. Nekem Swarovskiként adták el, én is így adom tovább.

Átmeneti készlethiány; kérlek e-mailben jelezz a rendelésért: reka.sza@citromail.hu

 

sw5.jpgSzintén a megrendelőlapról print screeneltem ki az alábbi szösszenetet:swlogó.jpg sw2.jpg

sw1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerek-nonstop.blog.hu/api/trackback/id/tr894514459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása