júl
22

Külföldi ékszeres blogokon láttam az ötletet és nekem is kedvem támadt kipróbálni :) Süthető gyurmából készítettem apró golyókat (a képen nem látszik igazán a mennyisége, de közel másfél órán át csak golyókat gyártogattam :D ).

Az egyik fiolába kevesebb bogyót tettem, mert abba került egy 3 pici kulcsos "medál". A 3 pici kulcs mozgatható, levehető :) Attól sem kell félni, hogy lejön a teteje. :)

Mindegyik fiola ugyanannyiba kerül, illetve a lehetőségek száma végtelen. Lehet beletenni pici gyurmaszíveket, csillagokat, csillámport, igazi cukorbogyókat, strasszokat, gyöngyöket... Csak nem akartam elhasználni az összes üvegcsémet :) Természetesen minden bogyó, mütyűr színe választható, a képen csak egy példa látható :)

Az üvegcse 4,5 cm-es és 50 cm-es, ezüstözött, nikkelmentes láncon lóg.

Ár: 1000 Ft/db (az egyedi elképzelések esetén ez változhat mindkét irányba).

Készleten :)

CIMG3338.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerek-nonstop.blog.hu/api/trackback/id/tr714670662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása