aug
25

CIMG36841.jpg

Tegnap kipróbáltam egy új technikát, ami eleinte nagyon nem akart sikerülni, már éppen dobtam volna ki az egészet, amikor hipp-hopp, máris meglett :D
Ezt az új technikát a manapság igen menővé érett meméken teszteltem. Íme az eredmény: :)

lol.jpg

trollface.jpg

A méretük 1-1,5 cm, ez változó, hiszen tartanom kell az arányokat, de figyelni arra, hogy az alapvető vonások is megmaradjanak.

Az alapanyagot magam gyúrtam, majd rávittem a kívánt mintát, megsütöttem, csiszológéppel kialakítottam a megfelelő formát, végül lakkoztam. Nem egy gyors meló :)

CIMG36861.jpg

Ár: Ha fülbevalóról van szó, 1-1,5 cm-es figurák esetében 700 Ft/pár. A facebook-os oldal (http://www.facebook.com/Lettyelle) kedvelőinek pedig 2 pár fülbevaló rendelése esetén a második pár féláron vihető :)
Az ár továbbá függhet a minta aprólékosságától.

CIMG3735.JPG

Ha van egyedi kívánságod: vicces idézetek, párotok fényképe, más meme, cica, kutya, aranyhal, töri puska XD, amit szívesen megörökítenétek mobildíszként, kulcstartóként, hűtőmágnesként, vagy bármilyen ékszerként, a reka.sza@citromail.hu címen elértek :) Mutatok pár példát :)

CIMG3745.JPG

A két kép külön kulcskarikára kerül. Ár: 800 Ft/db (A kulcskarikák nikkelezettek!)

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerek-nonstop.blog.hu/api/trackback/id/tr344730783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása