sze
16

2 ékszerszett készült egy ikerpárnak :) Jól feladták a leckét, habár első ránézésre nem tűnik nehéznek :) Nem is nehéz volt, hanem inkább időigényes, de szerintem megérte :)

Első lépés: festék átvitele az anyagra: a korábbi tapasztalataim alapján a festéket az anyagon hagytam pihenni kb. 48-50 órát. Gőzöm sincs, hogy miért, de egyszerűen a a festék nem fogta be. Na akkor a mélyről előhalásztam azt a pici rajztehetségemet és nekiestem rajzolni. A fülbevalókat igen kellemes volt megrajzolni :D

Pihentettem egy újabb napot, de ez a tinta sem volt hajlandó megtapadni, így hát egy újabbal próbálkoztam. Harmadjára sikerültek a kontúrok, következhetett a csiszolás. Icipici csiszolóval igyekeztem kialakítani a rózsa és a kagyló körvonalait. Ezután jött a festés: akril-festéket használtam, remélem, hogy ilyesmi színekre gondoltak :) A festéket fél napig szárítottam, majd jöhetett a lakk, aminek a száradási ideje 24 óra. Utolsó előtti lépésként rászereltem/ragasztottam a fém alkatrészeket (ezüstözött, nikkelmentes), majd a fotózás :)

A két szett értéke 3600 Ft.

Ikreknek (5).jpg

Ikreknek (6).jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerek-nonstop.blog.hu/api/trackback/id/tr674779917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása